Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dina, Mina och Våra

Jag sovde över hos Emma för några helger sedan då hon ändå skulle vara ensam hemma. Så vi hade hyrt 4 olika filmer. Dina, Mina & Våra var en av dom. En ganska rolig film som jag verkligen rekomenderar att ni ska se.

Den handlar om Amiral Frank som är änkling och har 8 barn. Hans barn är väligt lydiga då han kör lite millitär ordning på dom. Sen har vi den andra familjen, Modedesignern Helen. Hon har själv tio barn (varav 6 är adopterade). Hennes familj är tvärtemot vad Franks familj är. Men som sagt. Frank och Helen var ett par i High School och när de träffas på återträffen så finner de varandra och impulsivt gifter sig. Ungarna tvingas ihop och tillsammans försöker de sabotera deras mamma och pappas förhållande. När det äntligen lyckas, ja var det rätt eller fel?

Kolla så får du se ;) Väldigt bra som sagt :)


Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Tycker inte heller man känner krusbäret så mycket men jag tycker nog den här är den godaste! :)

2010-03-02 @ 20:47:09
URL: http://www.peleonor.wordpress.com
Postat av: emma :3

Den var ju helt underbar! :D och dom dära söta killarna.. "does this mean we're not gonna be brothers anymore?"

"I don't know."



Så SÖÖÖÖTA <33

2010-03-02 @ 21:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0