Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

God hates Sweden

Ja, så heter en sekt som finns i USA som grundades av pastorn Fred Phelps. Visste ni om det? Han hyser ett stort hat mot oss svenskar att han drömmer om att en tsunami ska dränka hela vårt svenska rike. Enligt honom är det vi som spred ut homosexuelliteten i världen och vi ska sota för det och att Gud hatar oss för det. Hur löjligt det än låter så är det sant.

 

Här är två utrag från deras hemsida - God hates Sweden - och jag kan inget annat än att låta bli att skratta åt det sista utdraget. Fast okej, vi lever i två helt olika världar, men kan inte låta bli att skratta ändå.

 

"In 1944, homosexuality was legalized in Sweden.  Not only was that vile sin legalized in this God-forsaken country, Sweden embraces it so that it is considered to be one of the most “gay-friendly” countries in Europe and maybe even the world.  If you didn’t think this country was filthy enough, don’t worry, they will never make you think that again.  They hold a yearly fag pride parade known as the Stockholm Pride Parade"

...

"Fags are never happy unless they’re pushing their filth down everyone’s throat.  Here is just another example of how fags will stop at nothing to make everyone accept their disobedience to their God.  Two publishing companies, Vilda and Olika, are publishing children’s books with the theme that having same-sex parents is a “natural” way of life.  WTF?  There is NOTHING natural about being a fag!  Listen up Sweden, those children are an inheritance from God and this is what you teach them?  Not a good idea!"

 

Ta er tid och titta på detta 5.30 minuters klippet där journalisten Bertil Karleforss har intervjuat grundaren.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0