Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Hannah Montana The Movie

Jag sovde över hos Emma för några helger sedan då hon ändå skulle vara ensam hemma. Så vi hade hyrt 4 olika filmer. Hannah Montana the Movie var en av dom.

Kollade faktiskt lite granna på den på flyget hem från USA. Men jag var så trött att jag somnade i början av den. Men nu fick jag se den med Emma och jag kan säga att dom som inte har sett den och dom som gillar/lyssnar på Hannah Montana skulle nog uppskata den. Det är en fin film. Rekomenderas.

Hannah Montana förstör Mileys bästa väns födelsedagskalas. Lilly fyller 16 och Miley skulle vara där men kan inte komma som Miley då en journalist jagar henne. Hon får dyka upp som Hannah Montana och förstöra Lilys stora dag. När hon får reda på att hon ska vara med i Music Rewards i NY glömmer hon bort sin mormors födelsedag. Hennes pappa säger att hon kan ta ett privatjetplan till NY om hon vill. Men han har en baktanke med den hela iden. När Hannah och hennes pappa kommer fram märker Hannah att hon inte alls är i NY. Hon är på landet, i Tennessee.

Hennes motvilja att vara tillbaka i sina barndomstrakter skiftas om när hon träffar sin gamla vän Travis och sin släkt. Hon inser att även en kändis behöver ett privatliv. Men när hon börjar dejta Travis går allt fel och hon klarar inte av att leva i en lögn längre. Journalisten som förstörde Lilys födelsedagsfest har fått nys på att Hannah är i Tennessee och har åkt dit och letar upp henne. Men ser henne inte någonstans.

Filmen har sina stunder. Det är en sån där film som man vet vad som händer, men man sitter ändå där i soffan och skriker åt huvudpersonerna för att säga vad som ska göra och inte göra. Precis som jag och Emma gjorde XD.


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Åh! jag vill se den (har velat se den jättelänge) hehe :)

2010-03-04 @ 16:44:49
URL: http://www.peleonor.wordpress.com
Postat av: Eleonor

SV: Hmm...annars kan du höra med MJ? för vet att han tycker om henne så han kanske vet något? :)



SV: Ibland gör det bara för ont att det bara bli jobbigt att känna det :(

Jag älskar dig <3

2010-03-04 @ 16:49:35
URL: http://www.peleonor.wordpress.com
Postat av: Eleonor

SV: Det hade jag viljat!:)



Helt rätt, du har så rätt där, du är bättre än bäst!<3

2010-03-05 @ 16:22:05
URL: http://www.peleonor.wordpress.com
Postat av: emma :3

haha så klockrent det var när vi satt där.. "Men va fan gå till henne!!" XD

2010-03-06 @ 16:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0