Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

I'm back on track.. soon.

Helgen är över. Eller det var den redan igår kanske. Men ändå, studiedag idag så det har varit en dag extra ledigt. Härligt. Min så kallade plugghelg blev en halv plugg helgt. Fick gjort ganska mycket iaf. I lördags pluggade jag inte alls då jag fick erbjudande om att jobba ett par timmar - ett långt pass - och var trött när jag kom hem och kollade på Melodifestivalen ist. Ren och skär besvikelse i lördags måste jag säga.
I går därimot fick jag gjort några sidor matte - tills jag fastnade och kommer inte vidare, ligger fortfarande efter men det är nog förståligt då vi inte gått igenom det jag har kommit till och jag fattar nada även om jag läst "into" elelr "info" till det jag har kommit till.. jag vet inte. Är förvirrad själv.
Idag har jag suttit och tragglat med rörlig bild analysen hela dagen. Blev klar för någon halvtimme-timme sedan. Så himla skönt! Mitt USB-minne förstörde mitt liv, mitt skolarbete, nu har jag snart skrivit om allt som var på det. Snart är jag tillbaka på banan!
Snart ska jag ut och hämta posten. Sen ska jag sätta mig och läsa (vilket jag aldrig gjorde i fredags som jag sa att jag skulle) och sen ska jag till träningen och spela in Natsas röst när hon berättar om hur man gör en layup. Efter det ska jag och Daniella förhopningsvis gymma - om gymmet är öppet. Annars ska vi sitta och spela kort eller nått. I fredags så fördrev vi tiden med tre i rad - ett spel som Natsa fick av en liten pöjk - hade han gjort själv i slöjden. Så gullit :).
Men nu - post och läsa. Bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0