Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

personlig "just-nu" lista

För ett litet tag sedan så frågade en vän om hon kunde få lite musiktips skickade till henne på hennes blogg. Jag satte mig ner och letade igenom min spellista efter bra låtar. Låtar som jag älskar att digga med till. Låtar som jag älskar att älska. Låtar som jag älskar att hata (på ett bra sätt). Låtar som jag älskar att sjunga med. Låtar som jag helt enkelt bara släpper loss och blir den där "Galna Sara" som ingen utom jag känner till..


Lemon tree – Fool's garden
Upp och hoppa – Frida feat. Headline
156 – Mew
Sukie in the graveyard – Belle and Sebastian
Biggest fan – Voxtrot
Heartbeats – Jose Gonzalez
I think I smell a rat – The White Stripes
Bubbly – Colbie Caillat
I'll Try – Jessie McCartney
Walking with a ghost – Tegan and Sara
Lifelong Lovesong – Brandur
9 crimes – Damien Rice
Butterfly Fly Away – Miley Cyrus och Billy Ray
How to fight loneliness – Wilco
Who Says – John Mayer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0