Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Redan helg.

Redan helg. Det var inte längesedan det var det. Ajja, tiden går fort.
Igår satt jag och gjorde klart engelskaläxan som har legat och tryckt hela lovet. Idag (och resten av helgen) blir ännu mer plugg. En analysuppgift om filmen Fargo, flera sidor matte, lite svenska och textkommunikation. Får se hur mycket jag hinner men det mesta hoppas jag. svenska och textkommunikation är inte så tidspressande, det ska inte vara klart förrän till påsklovet typ.
Jag var faktiskt i Halmstad i dag, på Halmstad Högskola. Jättefint och fräsht var det och blev faktiskt lite sugen på att gå där..
Men nu ska jag ta och sätta mig på soffan och låta solen värma mig medan jag läser I taket lyser stjärnorna (svenska-uppgift ;) - annars skulle jag inte läst den förrän nästa år :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0