Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Rubrik? Vem behöver en rubrik?

Jag vet, jag vet. Det är dött här på bloggen. Men det är la bättre att det är dött än att läsa samma sak om och om igen? Alla mina dagar ser likadana ut just nu. Plugg och plugg. Men ibland hinner jag koppla av och hänga med kompisar. Som igår när jag hängde med Danni och Annso på kvällen. Annso tränade visserligen för det mesta, men jag och Danni satt och snackade väldigt mycket och det var trevligt :) Var med Annso på uppvärmningen, sparkade på en sån där mjukisboll. Asroligt! Måste bara säga att jag är bäst på att träffa målet! Not. Träffade nog målet 10 av 90 gånger eller nått x)
Vi bestämde att vi ska till gekås, tillsammans med Cecilia på fredag! :D och på lördag ska några tjejer komma hem till mig och så blir det äkta tjejkväll.. eller aa, ska spela nått spel vi ska köpa på fredag x) Mer om det senare...
Jag hoppas att jag kommer hinna uppdatera lite mer på lovet, förhoppningsvis börjar jag träna då med :) ÄNTLIGEN! Har tjatat på Cecilia i ett par månader nu och satte gränsen förra månaden eller tidigt i denna månaden att nu ska det ske. Härligt!
Nu ska jag fortsätta plugga .. antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0