Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Snart är det sommartid!

Om 25 dagar är det sommartid. Kan ni fatta det? Vi ska ställa fram klockan en timme. Men sommartid? Det är knappt vår än. Snart. Men inte än. Det är sjukt vad tiden går igentligen. Det är mars!
Det är slappt i skolan oxå. Eller slappt och slappt, tvärt om egentligen. Vi var ju lediga Mån-Tis. Sen ska jag inte till skolan imorgon för då är det projektarbetsdag. På fredag ska vi till halmstad högskola och kolla in där. Nästa vecka är det studiedag på måndag och våra lärare är borta på onsdagen så det blir projektarbete då med. På torsdag förmiddag kommer olika skolor (högskolor m.m) komma till skolan och alla treor ska gå runt och lyssna på vad dom har att säga och allt. "Framtidsdagen" heltenkelt. Så ni kan fatta att våra lärare håller på att stressa, deras stress smittar av sig på oss - mig iaf. Jag känner det nu. Urs. Fy för att gå i trean xD. Men jag klagar inte :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0