Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Tankar om allt... och inget.

Mina tankar bara snurrar på. Snurrar så jag blir yr i bollen. Jag vet vad jag vill göra de två kommade åren efter gymnasiet. Jobba och förhoppningsvis läsa distans på någon kurs sen ska jag ut och resa. Efter det har jag noll koll. Jobb eller plugg.
Snart ska projektarbetet vara klart. Hemsidan - check. Artiklar - typ klart. Ska bara kolla upp med några i klassen om dom vill ha nått publicerat :). Rapport - Absolut not check. En och en halv vecka kvar innan det ska vara klart. Yey.
Sen så suger allt. Bara så här i allmänhet. Allting är skit. Det var bara en tanke som jag fick - så den behöver inte vara sann för det. Men just nu, i denna stund så känns det så.
Nu ska jag gå och vara otrogen mot min blogg. Eleonor vet säkert vad jag talar om. Om inte, så nähä, skit i det dårå :)
Hej då och kram på er alla .. eller nått sånt i den stilen.. orkar inte tänka mer. Eller jo, orkar snarare inte skriva mer om mina tankar för jag kan inte få ner dom i ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0