Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Till punkt och pricka, typ. + lite melodifestivalen snack.

En härlig dag idag. Gick upp strax efter halv 8 efter att ha snoozat i en halvtimme. Åt en riktigt seg och härlig frukost och stack sedan till skolan strax innan halv 10. Hade prov i Rörlig Bild kl 10 - som jag säkert kommer att faila på. Strax innan 11 smsade Cecilia och sa att hon hade slutat sin lektion och kunde gå och äta. Tacos :). Tillbaka på lektionen, runt tjugo i 12, tankade jag över film och ljud till min introduktionsfilm. Blev klar strax innan kvart i ett då Cecilia smsade och sa att hon slutat för dagen. Jag packade ihop mina grejer jag med då min lektion oxå slutade för dagen. Vi möttes på parkeringen och gick till posten. Efter det tog vi en fika på Cafe Blå. Strax innan två gick vi tillbaka till skolan - där jag skulle hämta min gitarr och ge Cecilia min gamla mobil som hon ska ta hand om tills hon dör (?) eller iaf tills mobilen dör x). Vi gick till Liljedals(?) musikaffär och jag bad om att få nya strängar. "Kom tillbaka innan 18.00 så är det fixat". Sagt och gjort. Vi gick iväg utan en gitarr. Köpte en finfin tröja och fem filmer för 95 kr på vägen till bilen. Kom hem strax innan halv 4 och satte mig för att kolla på The secret life of an american teenager. Vid fem stack jag ner till skolan igen och spelade skip-bo tillsammans med Dani medan alla andra tränade :). Strax efter halv 6 hängde Dani med mig till Liljedals igen då jag skulle hämta min gitarr. Fick med mig nytt fodral och en stämmare med :D. Kom hem någon gång mellan halv 7 och 7. Kollade på The Legend of the Seeker kl. 8. Sen var min dag slut - nästan. Sitter ju här och slöar. Funderar på att sätta igång en av mina nya filmen innan jag hoppar i säng för ännu en ny dag. Jobb imorgon. Melodifestivals final. Vem vinner? Eric Saade sägs ju ha bra chanser pga hans vattenshow. Blir inte besviken om det blir han. Vem som helst bara det inte blir Timoteij, Darin eller Ola vinner så är jag nöjd. Nej, nu blir det film. Hoppas alla mår bra. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0