Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Våren är snart här!

Ja sannerligen är den det. Solen var framme och värmde. Hälften av snön som fallit är borta, nu är det bara halt, men det är snart borta det med. Men detta firade jag med att sticka ner till stan och köpa en ny bok x). Twenties Girl heter den. Verkar ganska bra. Ska läsa klart This Charming Man som jag fick av mina kusiner i julklapp innan jag börjar på den nya. Imorgon börjar skolan igen. Bläää. Men det ska jag och Cecilia lätta upp med att gå till Kullens. Falkenbergs skoaffär :).
Innan idag så ringde hon som skulle skicka min balklänning och kollade om det var rätt adress som jag hade skrivit. Det var Marika som svarade så jag pratade aldrig med henne, men Marika sa adressen igen och allt. Hon fick till svar att "den kommer imorgon eller dagen efter imorgon." Eller nått sånt. Hon i affären (som ringde) är så söt och gullig och trevlig :). Så om en eller två dagar har jag min balklänning i handen! :D:D
Sitter och lyssnar på en gammal skiva som jag hittade innan idag. "Tomas Ledin. Festen har börjat. Samlingsalbum 1972-2001". Hm, tror jag köpte den 2002 eller nått sånt, jag vet iaf att jag köpte den på Willys. Fast det hette inte Willys då. Vad hette det innan :S? Priso eller nått sånt va? Kommer inte ihåg. Har faktiskt suttit sen i lördags och lyssnat på massa gamla cd-skivor som jag har. Ganska trevligt att bli nostalgisk ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0