Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Varför?

Varför kom jag till skolan nu på morgonen? Visst jag har lektion men jag kan inte göra något för den datorn jag behöver är självklart upptagen. *smart*.
Så nu ska jag sitta här och inte göra nått - om "inte göra nått" menas att läsa nyheter, lyssna på musik och spela nått kanske - i 3 timmar. Rolig morgon man fick då!
Hur är det annars med er? :D

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Haha osis det där! 3 timmar i skolan utan lektion är ju "så kul" xD



SV: Erkänn den verkar bäst! Vi måste träffas nu i veckan! vilka dagar kan du? :)



SV: Åh, har du kikat på Gekås? grymt fina av Buddha, Marilyn Monroe och så kan man köpa posters som man kan rama in, köpte en Edward ;)



SV: Haha, "Butterfly fly away" heter den :)<3

2010-03-16 @ 13:45:17
URL: http://www.peleonor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0