Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Back on track.. just for a while

Jaha, jag tycker jag har varit duktig idag. Har skrivit klart PA-rapporten. Ska bara skriva ut den imorgon och lämna in den. Jag har lämnat in analysuppgiften på Fröken Julie och Ett Dockhem, får nog visserligen snart tillbaka den med ändringar jag bör göra. Och så har jag precis planerat klart min redovisning om Johanna Thydell som jag ska ha imorgon. Känns som om jag har kommit in på banan igen för en liten stund. Jag ska se när jag ändå håller på att plugga om jag inte kan göra klart den skönlitterära texten oxå. Skulle vara härligt. Då har jag några grejer som är ur vägen.
Annars idag? Som vanligt. Blå dag. Det villsäga jag slutade fyra och inte fem. Samma sak gäller nästa tisdag och det äger! Här nedan ser du klasströjan. På rätt håll (den förra bilden var visst spegelvänd märkte jag sen) och man ser lite bättre vad det är för nått.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

OMG vilken inbjudan ;)<3

2010-05-11 @ 19:51:42
URL: http://www.eleonorsl.wordpress.com
Postat av: Eleonor

SV: Ofc, hahah xD ;)

2010-05-11 @ 21:15:30
URL: http://www.eleonorsl.wordpress.com
Postat av: Eleonor

SV: Hihi (A) du med faktiskt :) <3

2010-05-13 @ 15:13:58
URL: http://www.eleonorsl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0