Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Bra start på dagen.

Lite mer chock. Får tydligen VG i Rörlig bild. Inget jag hade väntat mig, trodde jag skulle få G. Anledningen till att jag får VG är för att mitt omprov på nått var mkt bättre än första (och läraren hittade det oxå, han hade tydligen slarvat bort provet) och för att jag och Louise fick MVG på resereportaget.
När jag kom in i klassrummet i morse så sa matteläraren att alla blivit godkända på geometri-provet. En bra start på dagen! Nu är det bara engelska kvar, tror det blir en redoivisning om Australiens Historia så jag bör sluta och leta upp lite intressant fakta ^^
Ha det super // Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0