Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Cirka tre och en halvtimme senare..

Jaha. Har varit i "stan" i dryga 3½ timme idag. Med "stan" menar jag Entre här i Malmö. Fick köpt ett par skor som jag kanske ska ha till balen/studenten och en möjlig studentklänning. Allt på öppet köp så jag ska hem och checka med folket där hemma för att se vad dom säger.
Sen var jag och mamma och "förnyade" min tatuering. Jag skulle igentligen bara fylla i en liten grej som hon hade missat förra gången men när vi steg in genom dörren sa hon att hon märkte att det var en dålig färg vi använde sist. Så hon satte sig och fyllde i allt igen. Gratis :). Jag diggar henne skarpt.
När jag kommer hem tänkte jag visa två bilder på ett par kattungar som har bosatt sig på mammas altan. Söta :) Max 3 veckor gamla.
Vad händer mer? Hm, jo i kväll ska både jag och mamma färga håret. Jag svartblå och hon typ kastanjebrun/röd färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0