Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Då var balen avklarad. Studenten nästa :)

Jag vet att bloggen är död för tillfället. Men det händer så mycket i mitt liv just nu. Jag ska sätta mig ner och skriva ner, eller iaf lista upp vad som hänt det senaste. Men det hinner jag inte idag. Kanske nästa vecka någongång. Förhoppningsvis innan jag åker till London. Kram till er alla där ute :)


Kommentarer
Postat av: MJ

Vad händer i London? =D

2010-06-18 @ 09:35:57
Postat av: MJ

Ok, synd =( Var där för två år sen :)

2010-06-18 @ 16:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0