Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

En kväll med Eleonor.

Om någon timme (eller två) ska jag ner och hämta Eleonor på busstationen. Efter det ska vi till... någon affär och köpa godis som vi senare under kvällen ska äta upp framför en film.. och självklart blir det mkt snack med och ta-hand-om-oss-själva tid ska vi med ha.
I morse så var det NP i eng B. Läs och hörförståelse. Det gick la sådär. Efter det var det typ en och en halvtimma rörlig bild och efter det stack jag och cecilia och gymmade. Var taggad för en gångs skull :) Nu är jag dock så trött att jag inte vet om jag orkar hämta eleonor när hon kommer om två timmar. kanske hinner somna till dess :O. Jag hoppas verkligen inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0