Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Söndagkväll

Jaha, då var det söndag kväll igen. Skola imorgon. Urs, orkar inte. Men, jag ska se det på den ljusa sidan. Om fem dagar är det studentbal och om 12 dagar är det STUDENTEN! Livet leker.
Tänkte sitta här och skriva om ingenting igen. Men jag orkar faktiskt inte och jag vet inte vad jag ska skriva om heller. Onödig information: Jag har redan bränt mig i solen(!) och så blev precis tvättmaskinen klar. Så jag får la ta och gå ner och ta hand om den.
Nä, hoppas alla har det bra. Ville nog ändå bara titta in och säga att jag lever och har det bra. Orkar bara inte skriva. Lär säkert bli mer nästa vecka och nästnästa vecka under studentdagarna. Om jag hinner :O
//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

DU FÅR TÄNKA PÅ OSS STALKERS SOM HAR FETASTE CRUSHEN PÅ DIG! VI MÅSTE VETA VAD DU GÖR VARJE MINUT AV DITT LIV!; GLÖM INTE DET!!!!<3333

2010-05-24 @ 20:45:29
URL: http://www.eleonorsl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0