Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

(USA-09) Dag 14: Alabama

Efter att ha varit i New Orleans bar det av till Alabama. Och nästan hela tiden så spelades "Home sweet home Alabama" i högtalarna och alla sjöng högt med i refrängen. När vi kom fram åkte vi direkt till en liten park (?) där ett fint litet vattenfall fanns. Lite krångligt att komma ner till det, hala stockar och stenar. Men det var värt mödan. Jag, Anna, Jacob och Rebecka vadade över vattnet för att komma till andra sidan, närmare vattenfallet. Väl där vände jag och Anna medan Jacob och Rebecka simmade över så de kom under vattenfallet. Då vi bara hade typ en halvtimme på oss inne i parken så kunde vi inte stanna kvar där så länge. Tråkigt. Men ingen deppade så mkt för det. Vi åkte och handlade ist och åkte till campingen. Medan de andra satte upp tälten så lagade jag, Jacob, Udo och Rebecka kvällsmat. Tacos blev det och alla sa att det var det godaste dom ätit på dessa två veckor (när vi själva fått laga mat).

Det var inte mycket som hände denna dagen. Men det var nått iaf :)


Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Vad bra vad bra :D <3



Det går inte kommentera övre inlägget :(<3

2010-05-10 @ 22:13:46
URL: http://www.eleonorsl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0