Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Godmorgon.. ?

Eller blir det god eftermiddag? Jag har ingen aning. Frukost är avklarad. Första lektionen likaså. Nu sitter jag här och svarar på kommentarer (visserligen var där bara två men ändå). Strax ska jag ta itu med lite skolarbete. Behövs verkligen känner jag. Håll tummarna för att jag har kvar ett arbete på USB-minnet. Har det hemma.. men behöver det helst idag.

Fredag/lördag spenderades med bästa Eleonor. Heartbreak Girl, 8 mile och Dumpad plus massvis med godis stod på menyn. Lite ta-hand-om-dig var en punkt vi hann med oxå. Härliga timmar <3. Idag ska jag tillbringa några timmar till med Eleonor. Vi ska akut till gekås. Eller jag ska det, Eleonor är bara snäll att hänga med :).



Till Ina som kommenterade i Ecplis-inlägget om Coast to Coast: Gud vad skoj! Jag längtar fortfarande dit och saknar vännerna jag fick där. Jag drömmer om att göra samma resa igen! Jag vet inte om du har sett det men jag har redan skrivit lite om resan i kategorin "Resa". Jag har varit jättedålig på att uppdatera men jag lovar att ta upp skrivandet igen. Jag kan även skriva med tips. Jag ska nog börja redan när jag kommer hem idag. Minst ett inlägg bör jag hinna med. När är det du reser? Om du vill så skriv med din e-mail nästa gång så kan jag maila dig om lite annat (din e-mail visas bara för mig och ingen annan :). Eller så kan du bara skicka iväg en fråga (eller fler) så ska jag försöka svara så gott jag kan. Men en sak kan jag säga redan nu. En ledare som jag hade förra året, Sara Gärdestad, ska dit i år igen. Du får jättegärna hälsa henne från mig. Hon är helt underbar.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Hahaha sötboll då! x)

Jag påminner, jag påminner, ska påminna mamma att hon påminner mig så att jag kan påminna dig, HAHAHA:)

KRAAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAR.



ALLTSÅ, dina inlägg kommer upp väldigt sent, de två senaste inläggen kunde jag se först idag :O

2010-05-10 @ 11:38:23
URL: http://www.eleonorsl.wordpress.com
Postat av: Eleonor

SV: Ja :O hahaha om det gör, känns helt fel typ, men vissa saker måste man släppa taget om, hihi:)

JAG UPPDATERADE INLÄGGET SÅ NU KAN ALLA LÄSA OM ATT JAG NOCKADE DIG IDAG : O NU KANSKE FOLK TROR ATT JAG GER DIG STRYK VARJE DAG : O INTE BRA!<3

2010-05-10 @ 18:57:31
URL: http://www.eleonorsl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0