Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Yey

Jaha, sitter man här då. Ingen skola idag. Strax ner till stan och ha lite skoj med en kompis samtidigt som hon sätter upp min balfrisyr :). Sen sticker jag till Liseberg. Det är min dag idag, vill ni mig nått och har mitt nummer så finns jag på det :)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Tycker du borde fota dina ballerinas!

2010-05-20 @ 17:13:48
URL: http://www.eleonorsl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0