Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Att planera är varken min eller kusinens starka sida!

För ungefär ett årsedan sa jag och min kusin att det var dags att åka till Norge och hälsa på storkusinen... det har ju ändå alla andra kusiner gjort, men vi har inte hunnit med det. Vi bestämde ett datum men då var det alldeles för kallt och för mkt snö därnere så vi besluta att vi inte skulle åka. Nästa gång var det samma sak igen. Sen sa vi att vi tar det på sommarlovet, men det hände inget. Nu, ett år senare då vi tänkte åka första gången åker vi.
Vi åker på Lördag morgon till Norge och stannar till Tisdagen. Så jävla härligt att äntligen få komma ifrån Sverige ett tag och se en ny kultur. Hälsa på kusinen och förhoppningsvis träffa vår andra kusin som bor i Norge. Kameran ska naturligtvis med, och kanske händer det att jag lägger ut en bild eller två :)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Lova att du studerar lite av det norska språket så att du kan imponera på oss ;)

2010-10-28 @ 18:58:01
URL: http://www.eleonorsl.devote.se
Postat av: Anonym

SV: Hahaha, du får göra det ;)

OCH VEM LÄR SIG "MARSINPANGRIS"? helt random ju ;)

Typiskt dig!

2010-10-28 @ 22:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0