Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Im done..

.. It's copmplete, over, finished ..
Och jag är helt slut.
Kan inte fatta att jag under 6-7 månder har suttit med en och samma bok och läst och läst men inte kommit någon vart. Okej, nu har jag inte läst varje dag heller så man kan säga att det hållit på i 3-5 månader ist. Men att sitta och traggla en 885 sidig bok som inte är så super bra, det gör att man (iaf jag) inte läser lika mkt. Men de senaste dagarna har jag tagit tag i mitt liv och satte mig för att läsa klart de sista 300 sidorna. Och igår blev jag klar. Äntligen.
Vilken bok pratar jag om då?
This Charming Man skriven av Marian Keyes.
Men nu har jag ingen aning om vad jag ska läsa ikväll. Jag och kussen bestämde något igår, men kommer inte ihåg vad det blev för någon bok x)
Det är bara så att ni vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0