Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

S.A Hjärta J.P

Jag är verkligen kär på riktigt. Varje gång jag ser honom så får jag fjärilar i magen och ett leende börjar spridas på mina läppar. Varför fick jag en sån underbar pojkvän? Vad har jag gjort för att förtjäna honom? Jag vet att jag inte vet allt om honom, han vet inte allt om mig heller. Men vi lär känna varandra varje dag som går, varje dag som vi tillbringar tillsammans. Jag är glad att vi träffades, att han tog första steget, annars skulle vi nog inte ens snackat med varandra idag. Men tack vare han så har vi nu varit tillsammans i 5 månader och 29 dagar!
Jag älskar dig!
Men sen ska vi inte glömma att jag skulle träffa och festa med Eleonor samma dag som jag och han träffades. Visst vi hade träffats i skolan förrut och haft lektioner tillsammans, men då pratade vi inte med varandra. Det var efter åt, när jag festade med Eleonor och hon drog med mig till honom som vi träffades på riktigt om man säger så. Och det är jag oxå glad över. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Naw vad gulliga ni är =)

Kul att det fortfarande håller!

2010-11-02 @ 16:36:41
URL: http://www.eleonorsl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0