Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

(USA-09) Dag 18: Washington DC

Idag fick vi en heldag i huvudstaden. Den tiden skulle vi utforska staden och vad den har att erbjuda själva. Ska jag vara ärlig så har jag varit i roligare städer, hittade inte många klädesbutiker men det fanns väldigt många museum! Gick in i bla Historika museet och Space museet. Hände inte så mkt mer faktiskt då vi ägnade någon halvtimme eller så för att hitta en klädesbutik - där jag köpte några tröjor.

Innan denna heldagen i centrum så åkte vi alla till Arlington Cementery, ni vet där alla soldater och presidenter är begravda. Där skulle vi kolla på när några soltater skulle hedra tre okända (döda) soldater.

På kvällen efter att vi ätit och vilat kropparna så åkte jag och några andra iväg tillsammans med Adam för att köpa nya resväskor - dom väskorna vi hade med oss hade krympt någonstans på vägen x).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0