Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Ingen rubrik idag.

Här sitter man då. Inget att göra (facebook) och inget man kan hitta på. Pojken min ligger och sover som vanligt, kan vara för att han somnade sent och jag runt tolvsnåret. Vad händer idag? Inte mkt. Om typ tre timmar ska jag hoppa på bussen till Ullared för att shoppa bort mina pengar tillsammans med Eleonor. Nästa vecka händer det kanske igen - att jag sticker till Ullared och slösar pengar igen.

Det var alldeles dött igår på jobbet, och ännu värre var det för mig som satt i "dödskassan". Den kassan ingen ser och man sitter och stirrar in i en vägg hela tiden. Så jag tog tag i en korsordstidning, som jag köpte, och börja lösa korsord. Kanske om jag har tråkigt, kommer jag nog ta upp tidningen lite senare och lösa lite mer. Får se vad som händer.

Det kan vara sådana här dagar man tänker "vad är meningen med livet" men sen, orkar man inte tänka längre för man orkar ingenting. Men är bara slö och slapp. Det är synd att nästan alla mina vänner är i skolan, dom som inte är det jobbar... eller ligger och sover.

Nä nu ska jag ta tag i mitt liv, köra lite korsord, vara på facebook eller nått sånt dyligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0