Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Phu!

Okej! Nu tycker jag att jag har varit duktig! Jag har städat mitt rum, tvättat bilen, tagit fram dynor och tvättat halva altanen, och hjälpt pappa (eller snarare pappa som hjälpte mig) att sätta ihop min grill som jag vann i julas på jobbet. Så nu är jag nyduschad och redo inför kvällens event. Ska ha en liten grillkväll här tsm med några av mina vänner. Ska bli skoj, har sagt hela sommaren att jag skulle inviga min grill, men det har inte blivit av förrän idag. Ska bli kul och testa den faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0