Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Cypern: 21 december 2011

Hej alla glada!
Ni kan inte ana var jag är .... eller det var dumt sagt, har ni läst rubruken så kan ni nog gissa var jag är...
Jag är i Cypern! I Ayia Napa för att vara mer exakt.. på Hotell Atlantica Sungarden. Jag och min pojkvän har en underbart fin lägenhet. Bilder på det kommer senare när jag hunnit ladda upp fler bilder. Just nu får ni nöja er med den ni har här nedanför. Den tog jag innan idag och är precis utanför lägenheten.
Mer av mig senare!

Kommentarer
Postat av: Bea

oh vad mysigt!

hur varmt är det? :D

2012-01-27 @ 09:00:15
URL: http://hundaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0