Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dag fyrtio: 10 dödssynder

Wow, vad ska man säga? Eh.. Svårt att hitta på 10 dödssynder, så kommer bara skriva så mycket som jag kommer på, så ingen av punkterna är organiserade så att säga.

(Denna kommer från en av mina kompisar, men med andra ord) 1. Det är inte okej att visa bh-knäppet under kläderna. Det får inte sticka upp ovanför linnet.
2. Det är inte okej (som tjej) att gå runt i shorts/bikini/korta kläder i allmänhet + linne när man inte har rakat bena och/eller armhålorna så att det syns att man inte har gjort det.
3. Man ska inte ha flera lager smink på sig. Så naturligt som det bara går är snyggast!
4. Det är inte okej att sitta och hålla på med sin pojkvän när man är med en av sina kompisar samtidigt. Umgås med varandra!
5. .. Nu kommer jag faktiskt inte på mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0