Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dag fyrtiotvå: Platser jag har besökt

När jag var fyra-fem år var hela familjen - jag, min bror, pappa och mamma - på Rohdus, Grekland någon vecka. Helt underbart. Jag längtar att åka dit igen.

Sommaren 2008 var jag, min bror, mamma och hennes kompis ute på ön Ven en heldag. Hur fin dag som helst, vill gärna dit igen :).

Sommaren 2009 är en sommar jag aldrig kommer glömma. Jag var i USA i hela tre veckor! Jag har faktiskt skrivit om dessa 21 dagar här i bloggen. Det är bara till att klicka här så kommer du dit :) (obs! i ett nytt fönster!)

Hösten 2010 var jag och min kusin i Oslo, Norge för att hälsa på våra två kusiner som bor där. Eller ja, det är bara en som bor kvar där, i december förra året så flyttade en av dom hem till sverige igen.

Förutom dessa "större" resorna har jag varit lite över allt. Några få antal gånger har jag varit i Danmark. Sen har jag varit lite över allt i Sverige. För att nämna några; Stockholm, Göteborg, Gotland, Karlskrona, Borås, Båstad, Malmö, Hjo m.m. m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0