Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dag trettiofem: Mina förebilder

Jag har aldrig funderat över om jag ens har någon förebild. Idoler – ja. Men förebilder?
Mamma kanske? Jo, det är nog mamma. Hon har vart med om så mycket i sitt liv, saker hon ångrat och saker hon inte ångrat. Lärt sig massor. Visst det har många gjort, men jag anser ändå att Mamma är min förebild. Orkar inte gå in i detalj om varför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0