Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dag trettiofyra: Ett pinsamt ögonblick

Ojoj, bara ett pinsamt ögonblick? Jag har vart med om så många pinsamma ögonblick, visserligen små pinsamheter men ändå.

Hm, vilket ska jag berätta om då? Kanske den gången då jag hade fått min mens i skolan, jag gick i sexan, hade inga bindor eller nått sånt med mig så jag använde mig av toapapper – men det märkte jag att det inte funkade när jag kom hem – det var en STOR (jävligt stor) röd fläck på baken – inget som jag märkt förrän jag kom hem. PINSAMT VÄRRE. Hela skolan kan ha sett att jag hade mens x/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0