Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dag trettiotvå: Bloggfavoriter

Som jag har sagt innan. Jag läser inte så många bloggar. Läser två-tre stycken kanske. Men jag följer dom inte dagligen. Tittar bar in till dom lite då och då. Typ kanske en-två gånger i månaden.. Jag vet inte. Jag orkar bara inte läsa så mkt. (Läser mer böcker ^^)

Av dessa få som jag faktiskt läser måste jag väl säga att det är en av mina barndomskompisar Eleonor. Hon skriver ganska intressanta grejer ibland. Vill ni oxå börja läsa hennes blogg får ni klicka här för att komma dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0