Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dag arton: Detta ångrar jag

Wow. Vad är det jag ångrar? Jag ångrar mycket som jag har gjort i mitt liv. Jag har sårat folk som jag inte velat såra men har varit tvungen att göra det.

Jag vet inte vad det är jag ångrar mest. Jag kan inte komma på något och ändå har jag suttit här och funderat på det ett bra tag. Jag tror jag skriver upp några små grejer som jag ångrar ibland som ni inte behöver läsa igenom.

* Fortfarande, även såhär efter gymnasiet, funderar jag på om jag valde rätt linje när jag gick i nian. Ville jag verkligen gå på Meida? Både jag och nej. Ville jag verkligen gå inriktning rörlig bild? Igentligen inte, fråga mig inte varför jag valde det ändå. Var mer åt det grafiska hållet. Men iband undrar jag inte om jag skulle ha tatt livsmedel eller hotell&resturang istället. Eller någon annan linje över huvudtaget.
* Jag ångrar att jag bråkade med min katt sista gången jag fick se honom i liv.
* Jag ångrar att jag köpte den de där sakerna i de där affärerna. (många olika grejer under åren - slöseri med pengar)

Finns mer småsaker som sagt som jag kan skriva upp men som jag inte orkar just nu. Ska upp tidigt imorgon! Ska jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0