Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dag åtta: Ett ögonblick

Okej, ett ögonblick.. Hm vad kan jag då ta? Finns ju så många ögonblick här i livet.

Men efter att ha fått fundera ett litet tag så måste jag få säga; resan över från Malmö till Köpenhamn den 20 juli 2009 var ändå något! Jag skulle ju till USA, klockan var halv 5 på morgonen och när man åkte över bron så såg man hur solen gick upp över horrisonten(bilden nedan). Helt fantastiskt var det. Trotts att jag var nervös och hade fjärilar i magen. Det var ju trotts allt en stor dag, jag skulle resa "själv", åka i ett flygplan som jag inte gjort sen jag var typ 4-5 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0