Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dag femton: Min första kyss

Puss, kyss ?? Vad är skillnaden? Min första puss fick jag när jag gick i trean och vi hade nån lek på ett klassdisco. Det var inte sanning eller konka, utan... vad heter det? Ryska posten? Har för mig det var den iaf, när man sitter i en ring och snurrar en flaska? Nä, kommer inte ihåg sådana saker... har inte "lekt" dom på länge så don't blame me. Iaf, fick pussa ett par killar i klassen då.

Men den första kyssen blev nog när jag hade min första pojkvän - dvs i nian. Sen är ju frågan vad som är skillnad mellan en puss och en kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0