Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dag sex: Min dag

Dagen var ganska händelselös faktiskt. Väcktes runt elva då jobbet ringde och kollade om jag kunde jobba imorgon. Sen satt jag vid datorn en stund innan jag fick för mig att jag skulle ut och ta lite vinterfoton. Blev inte så många dock. Efter det så satte jag mig för att läsa lite i "Chosen" innan jag, pappa och M åkte till Macks Restaurang för att äta (: Det blev pasta med skinksås.
Åkte hem och Jocke kom till mig. Vi satt och spela lite Wii innan vi la oss för att kolla på två filmer; 20 years after och National Security. Ska nana nu (: Jobb imorgon juh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0