Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dag tjugoåtta: Mina amitioner

Okej mina mål med andra ord? Jag vill ha ett riktigt arbete, visst jag har ett riktigt arbete nu, men jag vill inte vara kassörska hela mitt liv. Jag vill kunna arbeta med nått jag känner passion för. Men jag har tyvärr inte hittat min passion för något än. Så det ligger först på listan så att säga. Sen kommer att hitta rätt jobb där jag känner att jag passar in m.m.

Sen vill jag se världen! Resa och upptäcka (för mig) nya saker, nya landskap, uppleva en helt annan kultur där den egentligen ska vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0