Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dag tjugoett: Det här upprör mig

Hm, jag tänker faktiskt inte på vad som upprör mig.

Kanske att det finns orättvisor här i världen? Att vi i Sverige har det jävligt bra om man ska jämföra med Afrika, Iran och Irak och sådana U-länder. Men vad kan jag göra åt saken egentligen? Ingenting. Jag är ingen högt uppsatt person.

Sen kan det vara något helt annat som upprör mig, som kanske något i en bok, någon som gör något, någon som säger något, något som händer i världen annars.

Jag vet faktiskt inte. Jag har inte alls tänkt på vad som verkligen upprör mig. Jag återkommer till den här "frågan" när jag tänkt igenom det. Jag lovar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0