Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dag tjugonio: Ett sista ögonblick

Ett sista ögonblick säger du? Hm. Om detta var mitt sista ögonblick - att sitta och blogga. Då skulle nog eftervälrden tro att jag var galen som inte var ute och gjorde något spännande istället.

Om detta var mitt sista ögonblick skulle jag inte sitta här. Jag skulle.. nog vara så långt bort från datorn som möjligt. Med musik i öronen skulle jag resa någonstans och leva mitt sista ögonblick där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0