Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dag tjugosju: Det här saknar jag

Det finns mycket jag saknar.

Jag saknar Pelle. Jag saknar Mats. Jag saknar Nettis. Jag saknar Alma. Jag saknar tiden jag tillbringade i USA. Jag saknar tiden då jag var liten och inte hade någon hum om hur livet är som stor. Jag saknar lukten av häst. Jag saknar lukten av trä. Jag saknar mina flasklamm. Jag saknar alla djur jag har ägt i hela mitt 19åriga liv. Jag saknar (och hatar) skolan. Jag saknar det där godiset "Hokey Pulver Super Surt" (det finns bara super salt nu för tiden). Jag saknar att vara på resande fot, få se nya saker. Jag saknar Bumbibjörnarna.

Ja, jag kan fortsätta i en evighet om vad jag saknar. Men jag stannar nog här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0