Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dag tjugotvå: Det här får mig att må bättre

Varje gång jag pratar, tänker, ser eller är med min pojkvän så mår jag 100% bättre än vad jag gjorde sekunden innan.

Sen i nödens stund så får chockladen mig att må bättre.
Och i andra fall - som härromdagen - så hjälpte två koppar te mig alldeles utmärkt. Och så lite sömn på det. Var nog ganska utmattad så jag var inte på topp den dagen. Men som sagt, två koppar te och ca 12 timmars sömn på det hjälpte mig då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0