Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dag trettio: Om det här vore min sista dag

Om detta verkligen var min sista dag skulle jag samla alla nära och kära till en stor fest och bara ha kul och umgås med dom som jag bryr mig om.

Om inte mina vänner vill samlas på en och samma plats skulle jag sätta mig på ett plan, vilket som helst, eller helst till Afrika föresten, så jag kan tillbringa min tid med dom som inte har det lika bra ställt. Så jag kan dö med den riktiga medvetenheten om hur jävla bra liv jag hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0