Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dag tretton: Denna veckan

Jaha, i veckan alltså.. Bara mitt i veckan än så länge.. men kan berätta ändå. Har inte hänt så mycket faktiskt (och kommer inte hända så mycket heller)

Måndag: Jobbade jag 14-19. Någon gång här undrar min chef om jag kan jobba även på tisdagen och det tackar jag ja till. Efter jobbet stack jag till min Älskling.

Tisdag: Jobbade 13-20 och stack sedan hem till Älsklingen igen.

Onsdag: Var ledig! Älskling skulle fixa sin bil så vi stack upp till Ätran och fick bytt batteri, satt in en stereo och fick kollat om det läckte något från tanken - vilket det gjort innan - så nu kan bilen starta utan starthjälp, och nu kan Älsklingen äntligen ta sig till besiktningen! Efter vi vart och fixat bilen stack vi till Ullared, när vi ändå var på väg hem lixom. Där skulle jag egentligen köpa en klocka, men det blev självklart allt annat.

Torsdag: Stack till gymmet vid 11 tiden och mötte C där. Vi gymmade väl i en timme innan vi stack och bytte om och gick sedan en snabbis på stan för att kolla klocka till mig - men hittade ingen. Hon stack tillbaka till skolan och jag stack till jobbet och köpte lunch och åt det innan jag skulle börja mitt arbetspass - 14-21.45.

Fredag: Då ska jag jobba 15-21.45.

Lördag: Då ska jag jobba 15-22.15 och förhoppningsvis så sticker jag till Älskling efter det.

Söndag: Har jag inte en aning om vad jag ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0