Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

[ Biees ]

Jag stod lite granna i frukten igår och plockade. Fram kommer en ikke engelsktalande (ingen nordisk talande heller) man och frågade efter "fresh biees" och när jag sa att jag inte fattade vad han menade så visade han visade han 'så här liten är den' och sa "biees" samtidigt. Jag fattade fortfarande inte. Som tur var hade han en vän med sig som visste vad det hette.
Kan ni gissa vad "Biees" ska betyda? "Blueberrys".
Jag bara skratta innombords medan jag gick före och visa dom det sista paketet vi hade! Dom hade tur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0