Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Det Ullared?!

Igår kom en kund fram till mig och sa;
"Jag har sätt att det är skyltat Ullared här utanför"
Jag: "Ja?"
Kund: "Är det Det Ullared?"
Jag: "Det Ullared?"
Kund: "Ja Det Ullared! Det stora varuhuset"
-.- Serien Ullared för förstört Gekås namn lite granna tycker jag.
Igår kom en kund fram till mig och sa;
"Jag har sätt att det är skyltat Ullared här utanför"
Jag: "Ja?"
Kund: "Är det Det Ullared?"
Jag: "Det Ullared?"
Kund: "Ja Det Ullared! Det stora varuhuset"
-.- Serien Ullared för förstört Gekås namn lite granna tycker jag.
Så för er som bara sett serien Ullared.
Det stora gula varuhuset de filmar i heter Gekås.
Varuhuset Gekås ligger i ett samhälle en bit utanför Falkenberg, som kallas Ullared.
Nått jag glömt :)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0