Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Helgen vecka 27

Hej hopp alla läsare!

Här sitter jag på Jockes soffa.
Han är iväg och jobbar sen några timmar tillbaka, han mamma och syster stack precis ut genom dörren för att åka iväg och handla lite i Ullared.
Jag själv ska snart ta och bege mig oxå. Ta bussen in till stan och gå hem därifrån. Varför tar jag inte bilen kanske ni undrar då? Jo jag kom hit i lördags natt då jag var lite alcoholpåverkad och han var snäll att hämta mig, så jag hamnade här.

Jag var alcoholpåverkad för att jag och min underbara vän Nissan hade festat under kvällen. Sjukt skoj, händer inte ofta och jag träffar henne inte så ofta heller. Så det är en kväll att lägga till minnet :)

Som sagt, sitter och bloggar nu medan jag väntar på bussen. Då tänkte jag att jag lika gärna kan berätta om söndagskvällen med nu när jag ändå har berättat om lördagskvällen.
I går kväll åkte jag, Jocke, hans mamma och syrra och en till upp till Hedevi, Ullared och kollade på Digeloo som kommit till oss. Det var en helt okej show, kunde haft bättre platser men jag klagar inte. Ibland såg man stjärnorna på ganska nära håll ändå. Vem var stjärnorna kanske ni som inte sett det i år undrar? Jo det var bla Linda Bengtzing, Charlotte Perrelli, Jessica Andersson,Thomas Di Leva, Magnus Carlsson och Lasse Holm! Underbart att se, dock lite segt ibland.

Nej nu har jag inget mer att säga, fortfarande ett par minuter kvar innan jag ska iväg så får försöka underhålla mig på annat sätt tills tiden är inne. Ha de :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0