Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Jag frågar inte ut dig på en dejt!

Precis efter att jag kommit tillbaka från min första rast idag kommer en manlig 60+ kund fram till mig och kommenterar;

"Så du jobbar här fortfarande?"
Jag: "Ja, det gör jag"
Kunden: "Blir du inte trött på kvällarna?"
Jag: "Nja, inte varje kväll."
Kunden: "Nej jag frågar ju inte ut dig på en dejt eller så om det är det du undrar"
Jag: "Haha, nej det förstår jag"

Kunder alltså ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0