Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Pay it forward

Filmen som är helt fantastiskt underbar! Pay it forward eller som vi svenskar kanske är mer vana vid Skicka vidare är en film som jag rekomenderar till alla där ute som funderar på vilken film man ska se här näst. Riktigt fin snyftare :) och ett plus till den urgulliga Haley Joel Osment.
Jag kommer inte berätta vad filmen handlar om för er som undrar men jag säger bara det, den är värd att se tusen gånger om. Jag har kanske inte sett den tusen gånger men det är iaf mindre än tio, men det hjälper inte att jag börjar lipa varje gång ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0