Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Usama Bin Laden

Det sägs att Usama Bin Laden äntligen är död. Att han hittats i ett hus nära militärisk mark. Jag är inte alls insatt i hela grejen. Har bara hört lite granna från radion och läst ytterst lite i tidningen. Men jag tror inte att han är död.
Mitt motiv? Jo, för ett par årsedan så sa media att de hittat falska klonade Usama Bin Ladin. Hur kan de då veta att denna som de nu hittat och dödat är den riktiga sanna Al-Qaida ledaren Usama Bin Ladin? Vill ha ett övertygande svar på det innan ändrar mitt omdömme. Visst han hittades tillsammans med sin familj, men vem säger att det är den riktiga Bin Ladin som unmgås med sin familj? Kan ju lika vara någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0